Hadjar, Andreas; Lupatsch, Judith (2010). Der Schul(miss)erfolg der Jungen. Die Bedeutung von sozialen Ressourcen, Schulentfremdung und Geschlechterrollen. Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie, 62(4), 599–622. Wiesbaden: Springer VS 10.1007/s11577-010-0116-z
|
Text
Hadjar-Lupatsch2010_Article_DerSchulMissErfolgDerJungenThe.pdf - Published Version Available under License Publisher holds Copyright. Download (545kB) | Preview |
Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Sociology of Education |
UniBE Contributor: |
Hadjar, Andreas |
ISSN: |
0023-2653 |
Publisher: |
Springer VS |
Language: |
German |
Submitter: |
Factscience Import |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 14:15 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:03 |
Publisher DOI: |
10.1007/s11577-010-0116-z |
Web of Science ID: |
000284901100001 |
BORIS DOI: |
10.48350/4185 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/4185 (FactScience: 208335) |