Quantitative Ansätze für die wissenschaftliche Analyse beruflicher Weiterbildung – ein Plädoyer für Längsschnittdaten in der Weiterbildungsforschung

Becker, Rolf (2003). Quantitative Ansätze für die wissenschaftliche Analyse beruflicher Weiterbildung – ein Plädoyer für Längsschnittdaten in der Weiterbildungsforschung. Grundlagen der Weiterbildung, 14, pp. 114-117. Luchterhand

Full text not available from this repository.

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Sociology of Education

UniBE Contributor:

Becker, Rolf

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education
300 Social sciences, sociology & anthropology

ISSN:

0937-2172

Publisher:

Luchterhand

Language:

German

Submitter:

Rolf Becker

Date Deposited:

31 Jul 2014 17:09

Last Modified:

05 Dec 2022 14:30

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/45547

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback