Les séquences d'instruction dans les leçons de conduite, Le rôle des pratiques langagières dans la constitution des espaces sociaux pluriels d'aujourd'hui: un défi pour la linguistique appliquée

Gazin, Anne-Danièle (2012). Les séquences d'instruction dans les leçons de conduite, Le rôle des pratiques langagières dans la constitution des espaces sociaux pluriels d'aujourd'hui: un défi pour la linguistique appliquée (Unpublished). In: Annual Conference of the Swiss Association of Applied Linguistics. (Vals-Asla), Lausanne. 01/02-03/02/2012.

Item Type:

Conference or Workshop Item (Speech)

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Department of Linguistics and Literary Studies > Institute of Italian Language and Literature > Linguistic Studies

UniBE Contributor:

Gazin, Anne-Danièle

Subjects:

400 Language > 450 Italian, Romanian & related languages

Language:

French

Submitter:

Users 263 not found.

Date Deposited:

30 Apr 2014 15:04

Last Modified:

05 Dec 2022 14:34

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52001

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback