Zaugg, Alexandra; Jäggi, Natalie (2006). Der Einfluss von Kundenbindung auf das kanalspezifische Informations- und Beschwerdeverhalten (Arbeitsbericht 189). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern
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Text
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Item Type: |
Working Paper |
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Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems |
UniBE Contributor: |
Zaugg, Alexandra, Jäggi, Natalie |
Subjects: |
000 Computer science, knowledge & systems 300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics |
Series: |
Arbeitsbericht |
Publisher: |
Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern |
Language: |
German |
Submitter: |
Fabio Elia Isler |
Date Deposited: |
09 Sep 2014 14:41 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:36 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.58063 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/58063 |