Tribelhorn, Thomas (March 2014). Wahrheit oder Lüge? Spielerisch zum Leistungsnachweis. Unilink, März, p. 7. Abteilung Kommunikation, Universität Bern
|
Text
unilink20143.pdf - Published Version Available under License BORIS Standard License. Download (659kB) | Preview |
Zeitgemässe Hochschullehre verlangt nach zeitgemässen Prüfungsformen. Mit der «Toolbox Assessment » erhalten die Lehrenden der Universität Bern ein praktisches Hilfsmittel, um für ihre Studierenden die beste Methode zu finden.
Item Type: |
Newspaper or Magazine Article |
---|---|
Division/Institute: |
09 Interdisciplinary Units > Centre for University Continuing Education |
UniBE Contributor: |
Tribelhorn, Thomas |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
Publisher: |
Abteilung Kommunikation, Universität Bern |
Language: |
German |
Submitter: |
Thomas Tribelhorn |
Date Deposited: |
06 Jul 2015 10:33 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:48 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.70105 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/70105 |