Lebenszyklen hochschulischer Weiterbildungsstudiengänge in der Schweiz. Reflexionsfragen und Fallbeispiele für ein proaktives Gestalten

Zimmermann, Therese E. (2016). Lebenszyklen hochschulischer Weiterbildungsstudiengänge in der Schweiz. Reflexionsfragen und Fallbeispiele für ein proaktives Gestalten. In: Zimmermann, Therese E.; Jütte, Wolfgang; Horvath, Franz (eds.) Arenen der Weiterbildung (pp. 170-187). Bern, Schweiz: hep verlag ag

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

09 Interdisciplinary Units > Centre for University Continuing Education
?? DCD5A442BF86E17DE0405C82790C4DE2 ??
10 Strategic Research Centers

UniBE Contributor:

Zimmermann, Therese Elisabeth and Zimmermann, Therese Elisabeth

Subjects:

000 Computer science, knowledge & systems
300 Social sciences, sociology & anthropology
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-0355-0582-5

Publisher:

hep verlag ag

Language:

German

Submitter:

Therese Elisabeth Zimmermann

Date Deposited:

09 Dec 2016 11:14

Last Modified:

28 Aug 2018 14:21

Uncontrolled Keywords:

Weiterbildung allgemein, Weiterbildungsstudiengang im Wandel der Zeit

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/90609

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback