Grundschulkinder als standardisierte Patienten in einer regulären summativen OSCE-Prüfung: eine Mixed Method Studie bezüglich Fairness, Akzeptanz, Machbarkeit und „Educational Impact“ aus Sicht der Beteiligten

Krings, Rabea; Feller, Sabine; Wiedemar, Lina; Schnabel, Kai; Steiner, Isabelle; Merz, Franziska; Steinlin, Maja; Kroiss Benninger, Sabine; Brem, Beate; Wagner, Felicitas Lony; Huwendiek, Sören (16 September 2016). Grundschulkinder als standardisierte Patienten in einer regulären summativen OSCE-Prüfung: eine Mixed Method Studie bezüglich Fairness, Akzeptanz, Machbarkeit und „Educational Impact“ aus Sicht der Beteiligten. In: Jahrestagung GMA. Abstractband. Bern. 14.-17.09.2016. 10.3205/16gma181

[img]
Preview
Text
Seiten123aus Abstractband.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY).

Download (105kB) | Preview

Item Type:

Conference or Workshop Item (Abstract)

Division/Institute:

04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education > Assessment and Evaluation Unit (AAE)
04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education > Education and Media Unit (AUM)
04 Faculty of Medicine > Department of Gynaecology, Paediatrics and Endocrinology (DFKE) > Clinic of Paediatric Medicine
04 Faculty of Medicine > Department of Gynaecology, Paediatrics and Endocrinology (DFKE) > Clinic of Paediatric Surgery
04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education

UniBE Contributor:

Krings, Rabea, Feller, Sabine, Wiedemar, Lina, Schnabel, Kai, Steiner, Isabelle (A), Merz, Franziska, Steinlin, Maja, Brem, Beate, Wagner, Felicitas Lony, Huwendiek, Sören

Subjects:

600 Technology > 610 Medicine & health

Language:

German

Submitter:

Anette van Dorland

Date Deposited:

24 Feb 2017 17:03

Last Modified:

29 Mar 2023 23:35

Publisher DOI:

10.3205/16gma181

BORIS DOI:

10.7892/boris.94754

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/94754

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback