Herzog, Walter (2011). Eingeklammerte Praxis - ausgeklammerte Profession. Eine Kritik der evidenzbasierten Pädagogik. In: Bellmann, Johannes; Müller, Thomas (eds.) Wissen, was wirkt. Kritik evidenzbasierter Pädagogik (pp. 123-145). Wiesbaden: VS Verlag 10.1007/978-3-531-93296-5_5
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Educational Psychology |
UniBE Contributor: |
Herzog, Walter |
Publisher: |
VS Verlag |
Language: |
German |
Submitter: |
Factscience Import |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 14:30 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:09 |
Publisher DOI: |
10.1007/978-3-531-93296-5_5 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/11500 (FactScience: 217697) |