Wie weiter nach der Schule? Zum Einfluss der Selektion in der Sekundarstufe I auf den weiteren Bildungsverlauf von Schweizer Jugendlichen

Hupka-Brunner, Sandra; Wohlgemuth, Karin (2014). Wie weiter nach der Schule? Zum Einfluss der Selektion in der Sekundarstufe I auf den weiteren Bildungsverlauf von Schweizer Jugendlichen. In: Neuenschwander, Markus P. (ed.) Selektion in Schule und Arbeitsmarkt (pp. 99-131). Zürich/Chur: Rüegger

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Sociology

UniBE Contributor:

Hupka-Brunner, Sandra (A), Wohlgemuth, Karin, Neuenschwander, Markus (B)

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology

ISBN:

978-3-7253-1010-4

Publisher:

Rüegger

Projects:

[1036] Transitions from Education to Employment (TREE) Official URL

Language:

German

Submitter:

Thomas Meyer

Date Deposited:

24 Oct 2019 14:18

Last Modified:

29 Mar 2023 23:36

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/130937

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback