Mayordomo, Moisés (2008). Lernen an der Hochschule: kritisch, sinnlich, induktiv. Versuche studentischer Aktivierung. In: Wehr, Silke; Ertl, Helmut (eds.) Lernprozesse fördern an der Hochschule. Beiträge aus der hochschuldidaktischen Praxis: Vol. 3 (pp. 197-214). Bern: Haupt
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
01 Faculty of Theology > Department of Protestant Theology [discontinued] > Institute of Biblical Studies [discontinued] > New Testament [discontinued] |
UniBE Contributor: |
Mayordomo-Marin, Moisés |
Series: |
Beiträge aus der hochschuldidaktischen Praxis |
Publisher: |
Haupt |
Language: |
English |
Submitter: |
Factscience Import |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 15:06 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:20 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/28901 (FactScience: 131628) |