Zur Binnendifferenzierung des Volksschullehrberufs: Deutungsmuster von Lehrpersonen zum Dilemma von Fördern und Auslesen

Streckeisen, Ursula; Hänzi, Denis; Hungerbühler, Andrea (2009). Zur Binnendifferenzierung des Volksschullehrberufs: Deutungsmuster von Lehrpersonen zum Dilemma von Fördern und Auslesen. In: Pfadenhauer, Michaela; Scheffer, Thomas (eds.) Profession, Habitus und Wandel (pp. 67-94). Frankfurt am Main: Peter Lang

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Sociology

UniBE Contributor:

Hänzi, Denis, Hungerbühler, Andrea

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology

ISBN:

978-3-631-57276-4

Publisher:

Peter Lang

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:07

Last Modified:

05 Dec 2022 14:20

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/29203 (FactScience: 140908)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback