Aktivierung und Beteiligung der Lernenden im Präsentationstraining

Ertel, Helmut; Tribelhorn, Thomas (2007). Aktivierung und Beteiligung der Lernenden im Präsentationstraining. Personal- und Organisationsentwicklung in Einrichtungen der Lehre und Forschung P-OE, 2(1), pp. 20-24. Bielefeld: UVW, Universitätsverlag Verlag Webler

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Further Contribution)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Economics
09 Interdisciplinary Units > Centre for University Continuing Education

UniBE Contributor:

Ertel, Helmut, Tribelhorn, Thomas

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics

ISSN:

1860-3033

Publisher:

UVW, Universitätsverlag Verlag Webler

Submitter:

Thomas Tribelhorn

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:11

Last Modified:

05 Dec 2022 14:22

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/31472 (FactScience: 196050)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback