Studierendenauswahl. Eignungsdiagnostischer Nutzen von Noten aus Schule und Studium

Wedler, Bianca; Troche, Stefan; Rammsayer, Thomas (2008). Studierendenauswahl. Eignungsdiagnostischer Nutzen von Noten aus Schule und Studium. Psychologische Rundschau, 59(2), pp. 123-125. Göttingen: Hogrefe 10.1026/0033-3042.59.2.123

Full text not available from this repository.

Item Type:

Journal Article (Further Contribution)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Psychology > Personality Psychology, Differential Psychology and Diagnostics

UniBE Contributor:

Troche, Stefan, Rammsayer, Thomas

ISSN:

0033-3042

Publisher:

Hogrefe

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:16

Last Modified:

05 Dec 2022 14:23

Publisher DOI:

10.1026/0033-3042.59.2.123

Web of Science ID:

000254985700005

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/33905 (FactScience: 199623)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback