Stratégies publicitaires dans les représentations du vieillissement et de la vieillesse

Bonhomme, Marc (2008). Stratégies publicitaires dans les représentations du vieillissement et de la vieillesse. In: Darrault-Harris, Ivan; Fontanille, Jaques (eds.) Les Ages de la vie. Sémiotique de la culture et du temps. Formes sémiotiques (pp. 171-189). Paris: Presses Universitaires de France

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Department of Linguistics and Literary Studies > Institute of French Language and Literature

UniBE Contributor:

Bonhomme, Marc

Series:

Formes sémiotiques

Publisher:

Presses Universitaires de France

Language:

English

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:20

Last Modified:

05 Dec 2022 14:24

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/35801 (FactScience: 202662)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback