Messung und Wirkungen von E-Servicequalität im Profisport – Eine Analyse am Beispiel der Clubwebsites

Schlesinger, Torsten (2012). Messung und Wirkungen von E-Servicequalität im Profisport – Eine Analyse am Beispiel der Clubwebsites. In: Trosien, Gerhard (ed.) Ökonomie der Sportspiele: Symposiumsband der Jahrestagung 2011. Schriftenreihe Sportökonomie: Vol. 14 (pp. 131-147). Schorndorf: Hofmann-Verlag

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Conference or Workshop Item (Paper)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW)
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW) > Sport Sociology and Management

UniBE Contributor:

Schlesinger, Torsten

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics
700 Arts > 790 Sports, games & entertainment

ISBN:

978-3-77808-374-1

Series:

Schriftenreihe Sportökonomie

Publisher:

Hofmann-Verlag

Language:

German

Submitter:

Rahel Spring

Date Deposited:

03 Apr 2014 16:22

Last Modified:

05 Dec 2022 14:27

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/40483

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback