Jäggi, Natalie; Pescio, Anelia (2008). Einstellungs- und verhaltensorientierte Perspektive der Kundenbindung: ein Ansatz zur Operationalisierung (Arbeitsbericht 206). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern
|
Text
AB206.pdf - Draft Version Available under License BORIS Standard License. Download (377kB) | Preview |
Item Type: |
Working Paper |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems |
UniBE Contributor: |
Jäggi, Natalie |
Subjects: |
000 Computer science, knowledge & systems 300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics |
Series: |
Arbeitsbericht |
Publisher: |
Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern |
Language: |
German |
Submitter: |
Fabio Elia Isler |
Date Deposited: |
08 Sep 2014 10:23 |
Last Modified: |
03 Jan 2024 16:06 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.58034 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/58034 |