Einstellungs- und verhaltensorientierte Perspektive der Kundenbindung: ein Ansatz zur Operationalisierung

Jäggi, Natalie; Pescio, Anelia (2008). Einstellungs- und verhaltensorientierte Perspektive der Kundenbindung: ein Ansatz zur Operationalisierung (Arbeitsbericht 206). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern

[img]
Preview
Text
AB206.pdf - Draft Version
Available under License BORIS Standard License.

Download (377kB) | Preview

Item Type:

Working Paper

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems

UniBE Contributor:

Jäggi, Natalie

Subjects:

000 Computer science, knowledge & systems
300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics

Series:

Arbeitsbericht

Publisher:

Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern

Language:

German

Submitter:

Fabio Elia Isler

Date Deposited:

08 Sep 2014 10:23

Last Modified:

03 Jan 2024 16:06

BORIS DOI:

10.7892/boris.58034

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/58034

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback