Cluster: Education for SD
Id | 631 |
---|---|
Grant Value | UNSPECIFIED |
Commencement Date / Completion Date | UNSPECIFIED - UNSPECIFIED |
Publications |
Mathez-Stiefel, Sarah-Lan
(2016).
Local knowledge and valuation of agroforestry practices and species for climate change adaptation in the Peruvian Andes.
In:
Davidson-Hunt, Lain J; Suich, Helen; Meijer, Seline S; Nathalie, Olsen
(eds.)
People in Nature: Valuing the diversity of interrelationships between people and nature (pp. 32-33).
Gland, Switzerland: IUCN (International Union for Conservation of Nature)
Kläy, Andreas; Zimmermann, Anne; Schneider, Flurina (2016). Statt Eingreifen wider Willen – reflexiv transformative Wissenschaft. Bulletin VSH-AEU, 42(3/4), pp. 46-52. Vereinigung der Schweizerischen Hochschuldozierenden Ott, Cordula (2016). Transformative Forschung gestalten – Beiträge aus Theorie und Praxis transdisziplinärer Forschungspartnerschaften (Unpublished). (Dissertation, Universität Bern, Philosophisch-naturwissenschaftliche Fakultät) Breu, Thomas; Bergöö, Michael; Bürgi Bonanomi, Elisabeth; Fässler, Martin (August 2017). Switzerland and the Agenda 2030: Discussion paper on the implementation of the Sustainable Development Goals in and by Switzerland. Zürich: Sustainable Development Solutions Network Switzerland (SDSN) Bieri, Sabin; Breu, Thomas (21 April 2020). Wirtschaftswachstum ist kein Allzweckmittel. Die Volkswirtschaft: Plattform für Wirtschaftspolitik, 2020(5), pp. 50-52. SECO Bieri, Sabin (2020). Die Agenda 2030 gibt die Richtung vor. Klimafreundlich Schweiz, pp. 16-17. UTK Media GmbH |
View Item |