Up a level |
Rogausch, Anja; Hofer, Rainer; Krebs, René (2010). Rarely selected distractors in high stakes medical multiple-choice examinations and their recognition by item authors: A simulation and survey. BMC medical education, 10(1), p. 85. London: BioMed Central 10.1186/1472-6920-10-85
Kropf, R; Krebs, R; Rogausch, A; Beyeler, C (2010). Effect of structured feedback to teachers on the quality of multiple choice examinations. GMS Zeitschrift für medizinische Ausbildung, 27(3), Doc46. Köln: German Medical Science 10.3205/zma000683
Lahner, Felicitas-Maria; Nouns, Zineb Miriam; Krebs, René; Stricker, Daniel; Fischer, M; Huwendiek, Sören (March 2016). Influence of different scoring methods for MTF items on test fairness. In: Ottawa Conference 2016. Perth. 19.-23.03.2016.
Lahner, Felicitas-Maria; Nouns, Zineb Miriam; Krebs, René; Fischer, Martin R; Huwendiek, Sören (30 September 2015). Schriftliche Prüfungen: Vorteile von Multiple True-False Fragen gegenüber Typ-A Fragen. In: Gemeinsame Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA) und des Arbeitskreises zur Weiterentwicklung der Lehre in der Zahnmedizin (AKWLZ) (p. 19). Düsseldorf: German Medical Science GMS Publishing House 10.3205/15gma023
Krebs, Rene; Rogausch, Anja (2009). Entwicklung neue eidg. Prüfungen: Blueprint, MC-Format. In: Vortrag an IML Kolloquium. Bern, Switzerland. 26.10.2009.
Krebs, Rene (2009). Möglichkeiten und Grenzen der MC-Methode. In: Fakultätsretraite der Rechtswissenschaftlichen Fakultät der Universität Zürich. Zürich, Switzerland. 11.03.2009.
Krebs, Rene; Rudeck, Stefan (2009). Optimierungsmöglichkeiten des Prüfungsprozesses und der Prüfungsqualität. In: Vortrag an Fakultätsretraite der Zahnmedizinischen Fakultät der Universität Zürich. Zürich, Switzerland. 17.03.2009.