Up a level |
Scharenberg, Katja; Rudin, Melania; Müller, Barbara; Meyer, Thomas; Hupka-Brunner, Sandra (2014). Ausbildungsverläufe von der obligatorischen Schule ins junge Erwachsenenalter: die ersten zehn Jahre. Ergebnisübersicht der Schweizer Längsschnittstudie TREE, Teil I Basel: TREE
Scharenberg, Katja; Rudin, Melania; Müller, Barbara; Meyer, Thomas; Hupka-Brunner, Sandra (2014). Parcours de formation de l'école obligatoire à l'âge adulte: les dix premières années. Survol des résultats de l’étude longitudinale suisse TREE, partie I Bâle: TREE
Scharenberg, Katja; Rudin, Melania; Müller, Barbara; Meyer, Thomas; Hupka-Brunner, Sandra (2014). Education Pathways from Compulsory School to Young Adulthood: The First Ten Years. Results of the Swiss panel survey TREE, part I Basel: TREE
Gomensoro, Andrés; Meyer, Thomas; Hupka-Brunner, Sandra; Jann, Ben; Müller, Barbara; Oesch, Dominique; Rudin, Melania; Scharenberg, Katja (2017). Erwerbssituation im Alter von dreissig Jahren. Ergebnis-Update der Schweizer Längsschnittstudie TREE Bern: TREE
Gomensoro, Andrés; Meyer, Thomas; Hupka-Brunner, Sandra; Jann, Ben; Müller, Barbara; Oesch, Dominique; Rudin, Melania; Scharenberg, Katja (2017). Situation professionnelle à l’âge de trente ans. Mise à jour des résultats de l’étude longitudinale TREE Bern: TREE
Gomensoro, Andrés; Meyer, Thomas; Hupka-Brunner, Sandra; Jann, Ben; Müller, Barbara; Oesch, Dominique; Rudin, Melania; Scharenberg, Katja (2017). Employment Situation at Age Thirty. Results Update of the Swiss Panel Survey Bern: TREE
Scharenberg, Katja; Rudin, Melania; Müller, Barbara; Meyer, Thomas; Hupka-Brunner, Sandra (2016). Education and employment pathways from the end of compulsory school to young adulthood: the first ten years. In: Scharenberg, Katja; Hupka-Brunner, Sandra; Meyer, Thomas; Bergman, Manfred Max (eds.) Transitionen im Jugend- und jungen Erwachsenenalter = Transitions des adolescents et des jeunes adultes en Suisse = Transitions in youth and young adulthood study, Vol. 2 (pp. 20-44). Zürich: Seismo