Up a level |
Scharenberg, Katja; Wohlgemuth, Karin; Hupka-Brunner, Sandra (2017). Does the Structural Organisation of Lower-Secondary Education in Switzerland Influence Students’ Opportunities of Transition to Upper- Secondary Education? A Multilevel Analysis. Swiss Journal of Sociology, 43(1), pp. 63-87. De Gruyter 10.1515/sjs-2017-0004
Imdorf, Christian; Sacchi, Stefan; Wohlgemuth, Karin; Cortesi, Sasha; Schoch, Aline (2014). How Cantonal Education Systems in Switzerland Promote Gender-Typical School-to-Work Transitions. Schweizerische Zeitschrift für Soziologie / Swiss journal of sociology / Revue suisse de sociologie, 40(2), pp. 175-196. Seismo Press
Hupka-Brunner, Sandra; Wohlgemuth, Karin (2014). Wie weiter nach der Schule? Zum Einfluss der Selektion in der Sekundarstufe I auf den weiteren Bildungsverlauf von Schweizer Jugendlichen. In: Neuenschwander, Markus P. (ed.) Selektion in Schule und Arbeitsmarkt (pp. 99-131). Zürich/Chur: Rüegger