Blaser, Regula

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 3.

Journal Article

Blaser, Regula; Preuss, Ulrich; Felder, Wilhelm (2010). [Evaluation of a preschool program to promote phonological awareness and letter-sound correspondence--long-term effects in the prevention of dyslexia at the end of the 3rd and 4th grades]. Zeitschrift für Kinder- und Jugendpsychiatrie und Psychotherapie, 38(3), pp. 181-8. Bern: Huber 10.1024/1422-4917/a000031

Wolleb, Antonia; Spycher, Marianne; Blaser, Regula; Znoj, Hansjörg; Felder, Wilhelm (2009). Eingewiesene und ihre familiären Kontakte im Zusammenhang mit dem Wohlbefinden. Schweizerische Zeitschrift für Kriminologie, 8(2), pp. 3-13. Bern: Stämpfli

Blaser, Regula; Preuss, Ulrich; Groner, Marina; Groner, Rudolf; Felder, Wilhelm (2007). Kurz-, mittel- und längerfristige Effekte eines Trainings in phonologischer Bewusstheit und in Buchstaben-Laut-Korrespondenz auf die phonologische Bewusstheit und die Lese- und Rechtschreibleistung. Zeitschrift für Kinder- und Jugendpsychiatrie und Psychotherapie, 35(4), pp. 273-280. Bern: Huber 10.1024/1422-4917.35.4.273

This list was generated on Fri Apr 19 01:25:16 2024 CEST.
Provide Feedback