Güngerich, Mathias

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 2.

Journal Article

Schlesinger, Torsten; Güngerich, Mathias (2011). Analysing sport sponsorship effectiveness - the influence of fan identification, credibility and product-involvement. International journal of sport management and marketing IJSMM, 9(1-2), pp. 54-74. Olney, UK: Inderscience Enterprises Limited 10.1504/IJSMM.2011.040257

Conference or Workshop Item

Schlesinger, Torsten; Güngerich, Mathias (2010). Wa(h)re Leidenschaft? Zum Einfluss der Fanidentität auf Sponsorwirkungen. In: Horch, H.-D.; Breuer, C.; Brett, H.; Römisch, V.; Walzel, S. (eds.) Markenmanagement im Sport. 7. Deutscher Sportökonomie-Kongress, 17.-19. November 2010, Deutsche Sportschule Köln. Beiträge Sportökonomie/Sportmanagement: Vol. 9 (pp. 60-61). Köln: Institut für Sportökonomie und Sportmanagement

This list was generated on Fri Apr 19 22:54:31 2024 CEST.
Provide Feedback