Geier, Boris

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Gaupp, Nora; Hupka-Brunner, Sandra; Geier, Boris (2016). Context-sensitive impact of Bourdieuian capital on education and employment opportunities: a German-Swiss comparison of disadvantaged young adults. In: Scharenberg, Katja; Hupka-Brunner, Sandra; Meyer, Thomas; Bergman, Manfred Max (eds.) Transitionen im Jugend- und jungen Erwachsenenalter = Transitions des adolescents et des jeunes adultes en Suisse = Transitions in youth and young adulthood study, Vol. 2 (pp. 75-97). Zürich: Seismo

Geier, Boris; Hupka-Brunner, Sandra; Gaupp, Nora (2013). Chances of young adults from lower secondary schools with basic intellectual requirements in Switzerland and Germany: Mastering (or failing) the second threshold. Cahiers de la recherche sur l’éducation et les savoirs, 2013(12), pp. 149-166. ARES

Gaupp, Nora; Geier, Boris; Hupka-Brunner, Sandra (2012). Chancen bildungsbenachteiligter junger Erwachsener in der Schweiz und in Deutschland: Die (Nicht-)Bewältigung der zweiten Schwelle. Zeitschrift für Soziologie der Erziehung und Sozialisation, 32(3), pp. 299-318. Juventa-Verl.

Hupka-Brunner, Sandra; Gaupp, Nora; Geier, Boris; Lex, Tilly; Stalder, Barbara E. (2011). Chancen bildungsbenachteiligter Jugendlicher: Bildungsverläufe in der Schweiz und in Deutschland. Zeitschrift für Soziologie der Erziehung und Sozialisation, 31(1), pp. 62-78. Juventa-Verl.

This list was generated on Thu Nov 21 13:22:23 2024 CET.
Provide Feedback