Girnat, Boris

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 3.

Journal Article

Girnat, Boris; Hascher, Tina (2021). Swiss student beliefs on constructivist and transmissive learning in mathematics at the end of lower secondary education—results of a large-scale assessment of basic mathematical competencies (ÜGK) 2016. Unterrichtswissenschaft, 49(4), pp. 525-546. Springer 10.1007/s42010-021-00136-5

Girnat, Boris; Hagenauer, Gerda; Hascher, Tina (2020). The relationship between student motivation and mathematics achievement in the Assessment of Basic Competencies (ÜGK) 2016. Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 42(2), pp. 414-438. Bern Open Publishing 10.24452/sjer.42.2.7

Conference or Workshop Item

Hascher, Tina; Brühwiler, Christian; Erzinger, Andrea; Girnat, Boris; Hagenauer, Gerda (21 September 2016). Mathematikbezogene Einstellungen, motivationale Orientierungen und Emotionen am Ende der Schulzeit (Unpublished). In: 81. Tagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung (AEPF) - "Empirisch pädagogische Forschung in inklusiven Zeiten - Professionalisierung, Konzeptualisierung, Systementwicklung". Rostock, Deutschland. 19.09.-21.09.2016.

This list was generated on Sat Dec 21 17:53:52 2024 CET.
Provide Feedback