Held-Augustin, Tanja

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Book Section
Number of items: 2.

Book Section

Held-Augustin, Tanja; Hascher, Tina (2023). Transitions in Secondary Education (Switzerland). In: Huber, Stephan; Denzler, Stefan; Tatto, Maria Teresa (eds.) Bloomsbury Education and Childhood Studies. Bloomsbury Publishing 10.5040/9781350934412.034

Held-Augustin, Tanja; Hagenauer, Gerda; Hascher, Tina (2021). Zusammenhänge zwischen der Erfüllung der psychologischen Grundbedürfnisse und der selbstbestimmten Lernmotivation im Mathematikunterricht der Sekundarstufe I. In: Lazarides, Rebecca; Raufelder, Diana (eds.) Motivation in unterrichtlichen fachbezogenen Lehr-Lernkontexten. Edition ZfE: Vol. 10 (pp. 149-175). Wiesbaden: Springer 10.1007/978-3-658-31064-6_6

This list was generated on Thu Apr 25 18:42:48 2024 CEST.
Provide Feedback