Up a level |
Hossner, Ernst-Joachim; Käch, Boris; Enz, Jonas (2016). On the optimal degree of fluctuations in practice for motor learning. Human Movement Science, 47, pp. 231-239. 10.1016/j.humov.2015.06.007
Hossner, Ernst-Joachim; Käch, Boris; Enz, Jonas (2016). On experimental designs, differencial learning, theoretical issues, dynamical systems, and the capability to adapt: Response to Schöllhorn. Human movement science, 47, pp. 246-249. Elsevier 10.1016/j.humov.2015.11.019
Hossner, Ernst-Joachim; Käch, Boris; Enz, Jonas (September 2014). Keine Vorteile differenziellen Lernens bei fairer experimenteller Prüfung. In: Maurer, Lisa K.; Döhring, Falko; Ferger, Katja; Maurer, Heiko; Reiser, Mathias; Müller, Hermann (eds.) Trainingsbedingte Veränderungen - Messung, Modellierung und Evidenzsicherung. 10. gemeinsames Symposien der dvs-Sektionen Biomechanik, Sportmotorik und Trainingswissenschaft (p. 100). Hamburg: Feldhaus