Nieuwenboom, Wim

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 6.

Journal Article

Kwasnicka, Dominika; Inauen, Jennifer; Nieuwenboom, Wim; Nurmi, Johanna; Schneider, Annegret; Short, Camille E.; Dekkers, Tessa; Williams, A. Jess; Bierbauer, Walter; Haukkala, Ari; Picariello, Federica; Naughton, Felix (2019). Challenges and solutions for N-of-1 design studies in health psychology. Health psychology review, 13(2), pp. 163-178. Taylor & Francis 10.1080/17437199.2018.1564627

Frei, Lukas; Schüpbach, Marianne; von Allmen, Benjamin; Nieuwenboom, Wim (2016). Educational expectations of all-day schools: Educational promotion at open-attendance all-day schools in Switzerland. Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 38(3), pp. 549-567. Schweizerische Gesellschaft für Bildungsforschung SGBF

Frei, Lukas; Schüpbach, Marianne; Nieuwenboom, Wim; von Allmen, Benjamin (2016). Extended Education and Externalizing Behavior: Utilization Intensity, Interaction Quality and Peers as Possible Moderators. International journal for research on extended education, 4(2), pp. 92-109. Barbara Budrich 10.3224/ijree.v4i2.25783

Book Section

Schüpbach, Marianne; Jutzi, Michelle; Thomann, Kathrin (2013). Bedingungen multiprofessioneller Kooperation in zehn schweizer Tagesschulen. In: Schüpbach, Marianne; Slokar, Ana; Nieuwenboom, Wim (eds.) Kooperation als Herausforderung in Schule und Tagesschule. Prisma: Vol. 25 (pp. 95-110). Bern: Haupt

Schüpbach, Marianne; Jutzi, Michelle; Thomann, Kathrin; von Allmen, Benjamin; Nieuwenboom, Jan Willem (2013). Erziehungs- und Bildungspartnerschaften: Kooperation zwischen Tagesschule und Eltern in der Schweiz. In: Schüpbach, Marianne; Slokar, Ana; Nieuwenboom, Wim (eds.) Kooperation als Herausforderung in Schule und Tagesschule. Prisma: Vol. 25 (pp. 125-140). Bern: Haupt

Schüpbach, Marianne; Slokar, Ana; Nieuwenboom, Wim (2013). Einleitung: Kooperation als Herausforderung in Schule und Tagesschule. In: Schüpbach, Marianne; Slokar, Ana; Nieuwenboom, Wim (eds.) Kooperation als Herausforderung in Schule und Tagesschule. Prisma: Vol. 25 (pp. 7-15). Bern: Haupt

This list was generated on Tue Aug 11 09:57:12 2020 CEST.
Provide Feedback