Up a level |
Imdorf, Christian; Sacchi, Stefan; Wohlgemuth, Karin; Cortesi, Sasha; Schoch, Aline (2014). How Cantonal Education Systems in Switzerland Promote Gender-Typical School-to-Work Transitions. Schweizerische Zeitschrift für Soziologie / Swiss journal of sociology / Revue suisse de sociologie, 40(2), pp. 175-196. Seismo Press
Wohlgemuth, Karin; Schoch, Aline; Imdorf, Christian (2017). Transitions sexuées de l’école à l’enseignement post-obligatoire en Suisse. In: Buisson-Fenet, Hélène (ed.) École des filles, école des femmes: l’institution scolaire face aux parcours, normes et rôles professionnels sexués. Perspectives en éducation & formation (pp. 43-56). Louvain-la-Neuve: De Boeck Supérieur
Schoch, Aline; Bürgin, Reto (eds.) (2018). Urbane Widerstände – Urban Resistance. Social Strategies: Vol. 52. Peter Lang