Sczesny, S.

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Hodel, L.; Sczesny, S. (September 2012). Kann eine situative Aktivierung des agentischen Selbstkonzepts die Führungsbereitschaft von Frauen erhöhen? (Unpublished). In: 48th Congress of the German Society of Psychology. Bielefeld. 23.-27.09.2012.

Horvath, L. K.; Sczesny, S. (September 2012). Zum Zusammenspiel von Geschlecht, Status und Personenbezeichnungen in Stellenausschreibungen für Führungspositionen (Unpublished). In: 48th Congress of the German Society of Psychology. Bielefeld. 23.-27.09.2012.

Infanger, M.; Bosak, J.; Sczesny, S. (September 2012). Der Einfluss von Agency und Communion auf die Glaubwürdigkeit weiblicher und männlicher Werbecharaktere (Unpublished). In: 48th Congress of the German Society of Psychology. Bielefeld. 23.-27.09.2014.

Koeser, S.; Sczesny, S. (September 2012). Wie überzeugend sind Argumente für geschlechtergerechte Sprache? (Unpublished). In: 48. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie. Bielefeld. 23.-27.09.2012.

Weiss, D.; Freund, A.; Sczesny, S. (24 May 2012). Age-Differential Effects of Gain vs. Loss Perceptions on Willingness to Engage in Collective Action. In: 5th Annual Meeting of the Society for the Study of Motivation (SSM). Chicago. 24.05.2012.

Kaufmann, M. C.; Sczesny, S.; Krings, F. (April 2012). Category- and Feature-based Age Stereotyping: Consequences for Hiring Decisions (Unpublished). In: 27th Annual Conference of the Society for Industrial and Organizational Psychology. San Diego. 26.-28.04.2012.

Koeser, S.; Sczesny, S. (April 2012). Persuasion by Arguments: The Case of Gender-Inclusive Language (Unpublished). In: 54.Tagung experimentell arbeitender Psychologen. Mannheim. 01.-04.04.2012.

Walker, M.; Wänke, M.; Sczesny, S.; Vetter, T. (January 2012). Think manager, think androgynous. Interaction of facial appearance and personality information (Unpublished). In: 13th Annual Meeting of the Society for Personality and Social Psychology. San Diego. 26.-28.01.2012.

Infanger, M.; Sczesny, S. (2012). The Big Two in Advertising: The Impact of Agency and Communion on the Effectiveness of Advertising Characters (Unpublished). In: European Social Cognition Network 3. Estoril. 2012.

Sczesny, S. (2012). Zum Einfluss von Gesichtsmerkmalen auf die Personenwahrnehmung (Unpublished). In: Empirische Wirtschaftssoziologie. Universität Nürnberg. 2012.

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