Wagner, Felicitas Lony

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Journal Article

Wagner, Felicitas Lony; Sudacka, M; Kononowicz, A A; Elvén, M; Durning, S J; Hege, I; Huwendiek, S (2024). Current status and ongoing needs for the teaching and assessment of clinical reasoning - an international mixed-methods study from the students` and teachers` perspective. BMC medical education, 24(622) BioMed Central 10.1186/s12909-024-05518-8

Völke, Annik; Troche, Stefan J.; Rammsayer, Thomas H.; Wagner, Felicitas Lony; Roebers, Claudia M. (2014). Relations among fluid intelligence, sensory discrimination and working memory in middle to late childhood – A latent variable approach. Cognitive development, 32, pp. 58-73. Elsevier 10.1016/j.cogdev.2014.08.002

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Neubauer, Florian; Wagner, Felicitas Lony; Lörwald, Andrea Carolin; Guttormsen, Sissel; Huwendiek, Sören (August 2018). Development of a toolbox for multisource evaluation of Interprofessional Education and Interprofessional Collaboration in Switzerland (Unpublished). In: AMEE Conference. Basel. 25. - 29.8.2018.

Wagner, Felicitas Lony; Feller, Sabine; Schmitz, Felix; Zimmermann, Philippe; Guttormsen, Sissel; Krings, Rabea; Huwendiek, Sören (16 September 2016). Vergleich elektronischer Checklisten mit Papierchecklisten im Rahmen der Clinical Skills Prüfung der Eidgenössischen Prüfung Humanmedizin: Ergebnisse einer Umfrage unter den Prüfenden der letzten zwei Jahre. In: Jahrestagung GMA. Abstractband. Bern. 14.-17.09.2016. 10.3205/16gma161

Krings, Rabea; Feller, Sabine; Wiedemar, Lina; Schnabel, Kai; Steiner, Isabelle; Merz, Franziska; Steinlin, Maja; Kroiss Benninger, Sabine; Brem, Beate; Wagner, Felicitas Lony; Huwendiek, Sören (16 September 2016). Grundschulkinder als standardisierte Patienten in einer regulären summativen OSCE-Prüfung: eine Mixed Method Studie bezüglich Fairness, Akzeptanz, Machbarkeit und „Educational Impact“ aus Sicht der Beteiligten. In: Jahrestagung GMA. Abstractband. Bern. 14.-17.09.2016. 10.3205/16gma181

Wagner, Felicitas Lony; Schweizer, Karl; Rammsayer, Thomas; Troche, Stefan (2014). Fixed-links modeling as a means to separate multiple sources of variance underlying the attentional blink at the behavioral and electrophysiological levels of performance. (Unpublished). In: Modern Modeling Methods Conference. Storrs, Connecticut, USA. May, 20-21, 2014.

Wagner, Felicitas Lony; Troche, Stefan; Rammsayer, Thomas; Schweizer, Karl (19 July 2013). The Assessment of Multiple Processes Underlying the Attentional Blink: A Fixed - links Modeling Approach based on Behavioral and Electrophysiological Data (Unpublished). In: 12th European Conference on Psychological Assessment. San Sebastian, Spain. 17.-20.06.2013.

Troche, Stefan; Indermühle, Rebekka; Wagner, Felicitas Lony; Rammsayer, Thomas (September 2012). Keine Extraversions-, Impulsivitäts- oder Intelligenzunterschiede zwischen Personen mit und ohne Attentional Blink (Unpublished). In: 48. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie. Bielefeld. 23.-27.09.2012.

Wagner, Felicitas Lony; Indermühle, Rebekka; Rammsayer, Thomas; Troche, Stefan (September 2012). Zu den Zusammenhängen zwischen spezifischen Aspekten der psychometrischen Intelligenz und dem Attentional Blink (Unpublished). In: 48. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie. Bielefeld. 23.-27.09.2012.

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