Università della Svizzera Italiana, Facoltà di Scienze della Communicazione

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Date | Journal Title | Full Text Status
Jump to: 2018 | 2008 | 2007
Number of items: 3.

2018

Arlt, Dorothee (2018). Who Trusts the News Media? Exploring the Factors Shaping Trust in the News Media in German-speaking Switzerland. Studies in communication sciences - journal of the Swiss Association of Communication and Media Research, 18(2), pp. 231-245. Università della Svizzera Italiana, Facoltà di Scienze della Communicazione 10.24434/j.scoms.2018.02.003

2008

Lugrin, Gilles; Bonhomme, Marc (2008). Interprétation et effets des figures visuelles dans la communication publicitaire: le cas de la métonymie et de la métaphore. Studies in communication sciences - journal of the Swiss Association of Communication and Media Research, 8(1), pp. 237-258. Lugano: Università della Svizzera Italiana, Facoltà di Scienze della Communicazione

2007

Jarren, Otfried; Röttger, Ulrike; Hoffmann, Jochen (2007). Structural Segregation and Openness: A Balanced Professionalism for Public Relations. Studies in communication sciences - journal of the Swiss Association of Communication and Media Research, 7(1), pp. 125-146. Lugano: Università della Svizzera Italiana, Facoltà di Scienze della Communicazione

This list was generated on Sun Sep 1 08:25:43 2024 CEST.
Provide Feedback