Stufenmodellierung mathematischer Kompetenz am Ende der Sekundarstufe II

Siller, Hans-Stefan; Bruder, Regina; Hascher, Tina; Linnemann, Thorsten; Steinfeld, Jan; Schodl, Martin (2013). Stufenmodellierung mathematischer Kompetenz am Ende der Sekundarstufe II. In: Greefrath, Gilbert; Käpnick, Friedhelm; Stein, Martin (eds.) Beiträge zum Mathematikunterricht 2013 Digital. 47. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik (Abstractband). Münster. 04.-08.03.2013.

[img]
Preview
Text
BzMU13-Siller.pdf - Published Version
Available under License BORIS Standard License.

Download (117kB) | Preview

Item Type:

Conference or Workshop Item (Paper)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Language:

German

Submitter:

David Bisang

Date Deposited:

09 Apr 2014 14:11

Last Modified:

05 Dec 2022 14:28

BORIS DOI:

10.7892/boris.42488

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/42488

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback