Thom, Norbert (1999). Sponsoring aus betriebswirtschaftlicher Sicht: Grundlagen und das Universitäts-Sponsoring als Anwendungsbeispiel. In: Neuhaus, Helmut (ed.) Mäzenatentum, Stiftungswesen, Sponsoring: Atzelsberger Gespräche 1998. Erlanger Forschungen. Reihe A, Geisteswissenschaften: Vol. 87 (pp. 111-139). Erlangen: Universitätsbund Erlangen-Nürnberg
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Organization and Human Resource Management |
UniBE Contributor: |
Thom, Norbert |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics 600 Technology > 650 Management & public relations |
ISBN: |
3-930357-28-3 |
Series: |
Erlanger Forschungen. Reihe A, Geisteswissenschaften |
Publisher: |
Universitätsbund Erlangen-Nürnberg |
Language: |
German |
Submitter: |
Claudia Probst |
Date Deposited: |
04 Jun 2018 12:01 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 15:06 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/101867 |