Sponsoring aus betriebswirtschaftlicher Sicht: Grundlagen und das Universitäts-Sponsoring als Anwendungsbeispiel

Thom, Norbert (1999). Sponsoring aus betriebswirtschaftlicher Sicht: Grundlagen und das Universitäts-Sponsoring als Anwendungsbeispiel. In: Neuhaus, Helmut (ed.) Mäzenatentum, Stiftungswesen, Sponsoring: Atzelsberger Gespräche 1998. Erlanger Forschungen. Reihe A, Geisteswissenschaften: Vol. 87 (pp. 111-139). Erlangen: Universitätsbund Erlangen-Nürnberg

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Organization and Human Resource Management

UniBE Contributor:

Thom, Norbert

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics
600 Technology > 650 Management & public relations

ISBN:

3-930357-28-3

Series:

Erlanger Forschungen. Reihe A, Geisteswissenschaften

Publisher:

Universitätsbund Erlangen-Nürnberg

Language:

German

Submitter:

Claudia Probst

Date Deposited:

04 Jun 2018 12:01

Last Modified:

05 Dec 2022 15:06

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/101867

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback