Analyse einphasiger Modelle der Lehrer_innenbildung in verschiedenen Ländern

Hascher, Tina; Winkler, Anja (2017). Analyse einphasiger Modelle der Lehrer_innenbildung in verschiedenen Ländern Frankfurt am Main: Gewerkschaft Erziehung und Wissenschaft

[img] Text
Analyse der einphasigen Modelle der LehrerInnenbildung in verschiedenen Ländern_Hascher_Winkler_2017.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (3MB) | Request a copy

Item Type:

Report (Expert Opinion)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina and Winkler, Anja

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-944763-43-9

Publisher:

Gewerkschaft Erziehung und Wissenschaft

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

25 Apr 2018 09:50

Last Modified:

25 Apr 2018 09:50

BORIS DOI:

10.7892/boris.112668

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/112668

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback