Förderung der Schüler/innenmotivation im Mathematikunterricht auf Sekundarstufe I - Befunde einer zweijährigen Interventionsstudie

Hagenauer, Gerda; Hascher, Tina; Sutter-Brandenberger, Claudia; Moser, Nicole (29 June 2018). Förderung der Schüler/innenmotivation im Mathematikunterricht auf Sekundarstufe I - Befunde einer zweijährigen Interventionsstudie (Unpublished). In: SGBF Kongress 2018. Zürich. 27.06.-29.06.2018.

Item Type:

Conference or Workshop Item (Speech)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hagenauer, Gerda, Hascher, Tina, Brandenberger, Claudia Cristina, Moser, Nicole

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Language:

German

Submitter:

Michèle Karin Affentranger

Date Deposited:

28 May 2019 09:02

Last Modified:

21 Aug 2024 09:47

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/128679

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback