Kompetenzstufenzuordnungen – mögliches Entscheidungskriterium zur Mathematikaufgaben-Auswahl bei einer standardisierten kompetenzorientierten Reifeprüfung

Siller, Hans-Stefan; Bruder, Regina; Linnemann, Torsten; Sattlberger, Eva; Steinfeld, Jan; Hascher, Tina (2020). Kompetenzstufenzuordnungen – mögliches Entscheidungskriterium zur Mathematikaufgaben-Auswahl bei einer standardisierten kompetenzorientierten Reifeprüfung. In: Frank, A.; Krauss, S.; Binder, K. (eds.) Beiträge zum Mathematikunterricht 2019 (pp. 1073-1076). München: WTM-Verlag

[img] Text
Kompetenzstufenzuordnung_Siller_etal_2019.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (451kB)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-95987-123-5

Publisher:

WTM-Verlag

Language:

German

Submitter:

Michèle Karin Affentranger

Date Deposited:

07 May 2020 14:36

Last Modified:

21 Aug 2024 09:45

BORIS DOI:

10.7892/boris.143385

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/143385

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback