Siller, Hans-Stefan; Bruder, Regina; Linnemann, Torsten; Sattlberger, Eva; Steinfeld, Jan; Hascher, Tina (2020). Kompetenzstufenzuordnungen – mögliches Entscheidungskriterium zur Mathematikaufgaben-Auswahl bei einer standardisierten kompetenzorientierten Reifeprüfung. In: Frank, A.; Krauss, S.; Binder, K. (eds.) Beiträge zum Mathematikunterricht 2019 (pp. 1073-1076). München: WTM-Verlag
Text
Kompetenzstufenzuordnung_Siller_etal_2019.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (451kB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-95987-123-5 |
Publisher: |
WTM-Verlag |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
07 May 2020 14:36 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:45 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.143385 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/143385 |