Zur Bedeutung des "Pädagogischen Bezuges" von Herman Nohl für die Identitätsbildung von Jugendlichen in der Postmoderne

Ledl, Andreas (2006). Zur Bedeutung des "Pädagogischen Bezuges" von Herman Nohl für die Identitätsbildung von Jugendlichen in der Postmoderne. Erziehungswissenschaftliche Revue EWR, 5(2) Bad Heilbrunn: Klinkhardt

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Review Article)

Division/Institute:

13 Central Units > Administrative Director's Office > University Library of Bern
13 Central Units > Administrative Director's Office > University Library of Bern > Libraries > Human and Social Sciences Section > vonRoll Library

UniBE Contributor:

Ledl, Andreas

Subjects:

000 Computer science, knowledge & systems > 020 Library & information sciences
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISSN:

1613-0677

Publisher:

Klinkhardt

Language:

German

Submitter:

Andreas Ledl

Date Deposited:

01 Jul 2020 10:56

Last Modified:

01 Jul 2020 10:56

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/143840

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback