Lebenslanges Lernen als Bildungsideal aus historiographischer Sicht der Erziehungswissenschaft oder: Das Recht von J. A. Comenius auf seinen eigenen Lernbegriff

Ledl, Andreas (2006). Lebenslanges Lernen als Bildungsideal aus historiographischer Sicht der Erziehungswissenschaft oder: Das Recht von J. A. Comenius auf seinen eigenen Lernbegriff. Zeitschrift für Philosophie und Sozialwissenschaften, pp. 63-94. Flensburg : Univ.

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Item Type:

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Division/Institute:

13 Central Units > Administrative Director's Office > University Library of Bern
13 Central Units > Administrative Director's Office > University Library of Bern > Libraries > Human and Social Sciences Section > vonRoll Library

UniBE Contributor:

Ledl, Andreas

Subjects:

000 Computer science, knowledge & systems > 020 Library & information sciences
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISSN:

1614-9238

Publisher:

Flensburg : Univ.

Language:

German

Submitter:

Andreas Ledl

Date Deposited:

01 Jul 2020 11:18

Last Modified:

01 Jul 2020 11:41

BORIS DOI:

10.7892/boris.143845

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/143845

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