Lebenslanges Lernen als Bildungsideal aus historiographischer Sicht der Erziehungswissenschaft oder: Das Recht von J. A. Comenius auf seinen eigenen Lernbegriff

Ledl, Andreas (2006). Lebenslanges Lernen als Bildungsideal aus historiographischer Sicht der Erziehungswissenschaft oder: Das Recht von J. A. Comenius auf seinen eigenen Lernbegriff. Zeitschrift für Philosophie und Sozialwissenschaften, pp. 63-94. Flensburg : Univ.

[img] Text
Ledl_Comenius.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (25MB) | Request a copy

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

13 Central Units > Administrative Director's Office > University Library of Bern
13 Central Units > Administrative Director's Office > University Library of Bern > Libraries > Human and Social Sciences Section > vonRoll Library

UniBE Contributor:

Ledl, Andreas

Subjects:

000 Computer science, knowledge & systems > 020 Library & information sciences
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISSN:

1614-9238

Publisher:

Flensburg : Univ.

Language:

German

Submitter:

Andreas Ledl

Date Deposited:

01 Jul 2020 11:18

Last Modified:

05 Dec 2022 15:38

BORIS DOI:

10.7892/boris.143845

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/143845

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback