Die Rolle der Kooperation in zwei Modelltypen der Ausbildung von Lehrerinnen und Lehrern

Winkler, Anja; Grüning, Miriam (2018). Die Rolle der Kooperation in zwei Modelltypen der Ausbildung von Lehrerinnen und Lehrern. In: Pilypaitytė, Lina; Siller, Hans-Stefan (eds.) Schulpraktische Lehrerprofessionalisierung als Ort der Zusammenarbeit (pp. 143-168). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften 10.1007/978-3-658-17086-8_8

[img] Text
Winkler-Grüning2018_DieRolleDerKooperationInZweiMo.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (435kB)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Winkler, Anja Verena

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-658-17085-1

Publisher:

VS Verlag für Sozialwissenschaften

Language:

German

Submitter:

Michèle Karin Affentranger

Date Deposited:

20 Nov 2020 10:48

Last Modified:

21 Aug 2024 09:47

Publisher DOI:

10.1007/978-3-658-17086-8_8

BORIS DOI:

10.7892/boris.147746

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/147746

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback