Winkler, Anja; Grüning, Miriam (2018). Die Rolle der Kooperation in zwei Modelltypen der Ausbildung von Lehrerinnen und Lehrern. In: Pilypaitytė, Lina; Siller, Hans-Stefan (eds.) Schulpraktische Lehrerprofessionalisierung als Ort der Zusammenarbeit (pp. 143-168). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften 10.1007/978-3-658-17086-8_8
Text
Winkler-Grüning2018_DieRolleDerKooperationInZweiMo.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (435kB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Winkler, Anja Verena |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-658-17085-1 |
Publisher: |
VS Verlag für Sozialwissenschaften |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
20 Nov 2020 10:48 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:47 |
Publisher DOI: |
10.1007/978-3-658-17086-8_8 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.147746 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/147746 |