Winkler, Anja; Aegerter, Angela; Erzinger, Andrea B. (2023). Ansatzpunkte zur Reduktion von Bildungsungleichheiten in der Schweiz. Eine Analyse der Stakeholderperspektive Universität Bern
|
Text
PIONEERED_WP5_Bericht_Teilnehmende_def.pdf - Published Version Available under License BORIS Standard License. Download (443kB) | Preview |
Item Type: |
Report (Report) |
---|---|
Division/Institute: |
09 Interdisciplinary Units > Interfakultäres Zentrum für Bildungsforschung (ICER) > Zentrum für Bildungsforschung ICER (WISO) |
UniBE Contributor: |
Winkler, Anja Verena, Aegerter, Angela Rebecca, Erzinger, Andrea |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 360 Social problems & social services 300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
Publisher: |
Universität Bern |
Projects: |
Projects 1004392 not found. |
Language: |
German |
Submitter: |
Anja Verena Winkler |
Date Deposited: |
23 Mar 2023 14:41 |
Last Modified: |
30 Mar 2023 20:33 |
Uncontrolled Keywords: |
Bildungsungleichheiten, Schweiz, Ansatzpunkte, Massnahmen |
BORIS DOI: |
10.48350/180550 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/180550 |