Rezension: Barth, Dorothee. Ethnie, Bildung oder Bedeutung? Zum Kulturbegriff in der interkulturell orientierten Musikpädagogik, Augsburg: Wissner 2013, 2. Auflage

Sweers, Britta (2014). Rezension: Barth, Dorothee. Ethnie, Bildung oder Bedeutung? Zum Kulturbegriff in der interkulturell orientierten Musikpädagogik, Augsburg: Wissner 2013, 2. Auflage. Musik & Bildung(1), p. 87. Schott

Full text not available from this repository.

Item Type:

Journal Article (Review Article)

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Other Institutions > Walter Benjamin Kolleg (WBKolleg) > Center for Global Studies (CGS)
06 Faculty of Humanities > Department of Art and Cultural Studies > Institute of Musicology

UniBE Contributor:

Sweers, Britta

Subjects:

700 Arts > 780 Music

ISSN:

0027-4747

Publisher:

Schott

Language:

German

Submitter:

Britta Sweers

Date Deposited:

25 Jun 2024 12:20

Last Modified:

06 Jul 2024 20:55

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/198056

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback