Lernfrust statt Lernfreude? Von Bedürfnissen und ihrer Vernachlässigung, von Emotionen und ihrer Regulierung

Hagenauer, Gerda; Hascher, Tina (2013). Lernfrust statt Lernfreude? Von Bedürfnissen und ihrer Vernachlässigung, von Emotionen und ihrer Regulierung. Schüler - Wissen für Lehrer. Schwerpunktheft Pubertät, pp. 106-109. Friedrich-Verlag

[img] Text
VL_Lernfrust statt Lernfeude_Hagenauer_Hascher.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (3MB)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Publisher:

Friedrich-Verlag

Language:

German

Submitter:

David Bisang

Date Deposited:

09 Apr 2014 14:47

Last Modified:

05 Dec 2022 14:28

BORIS DOI:

10.7892/boris.42589

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/42589

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback