Hagenauer, Gerda; Hascher, Tina (2012). Erfassung kognitiver Regulationsstrategien bei Schulunlust. Empirische Pädagogik EP - Zeitschrift zu Theorie und Praxis erziehungswissenschaftlicher Forschung, 26(4), pp. 452-478. Empirische Pädagogik e.V.
Full text not available from this repository.Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISSN: |
0931-5020 |
Publisher: |
Empirische Pädagogik e.V. |
Language: |
German |
Submitter: |
David Bisang |
Date Deposited: |
20 Jun 2014 15:35 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:34 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52302 |