Siller, Christina; Hascher, Tina (2012). Lern- und Kooperationsprozesse im jahrgangsgemischten Unterricht in der Grundschule - eine Analyse mittels Lerntagebüchern. Empirische Pädagogik EP - Zeitschrift zu Theorie und Praxis erziehungswissenschaftlicher Forschung, 26(2), pp. 200-224. Empirische Pädagogik e.V.
Text
Siller_Hascher_2012.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (11MB) |
Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISSN: |
0931-5020 |
Publisher: |
Empirische Pädagogik e.V. |
Language: |
German |
Submitter: |
David Bisang |
Date Deposited: |
20 Jun 2014 15:33 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:34 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.52304 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52304 |