Lern- und Kooperationsprozesse im jahrgangsgemischten Unterricht in der Grundschule - eine Analyse mittels Lerntagebüchern

Siller, Christina; Hascher, Tina (2012). Lern- und Kooperationsprozesse im jahrgangsgemischten Unterricht in der Grundschule - eine Analyse mittels Lerntagebüchern. Empirische Pädagogik EP - Zeitschrift zu Theorie und Praxis erziehungswissenschaftlicher Forschung, 26(2), pp. 200-224. Empirische Pädagogik e.V.

[img] Text
Siller_Hascher_2012.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (11MB)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISSN:

0931-5020

Publisher:

Empirische Pädagogik e.V.

Language:

German

Submitter:

David Bisang

Date Deposited:

20 Jun 2014 15:33

Last Modified:

05 Dec 2022 14:34

BORIS DOI:

10.7892/boris.52304

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52304

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback