Die Entwicklung von Kompetenzen beurteilen - ein gleichermassen brisantes wie vernachlässigtes Thema in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung

Hascher, Tina; Thonhauser, Josef (2004). Die Entwicklung von Kompetenzen beurteilen - ein gleichermassen brisantes wie vernachlässigtes Thema in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung. Journal für Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 4(1), pp. 4-9. Facultas Verl.- u. Buchh.-AG

[img] Text
Die Entwicklung von Kompetenzen beurteilen_Hascher_Thonhauser_2004.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (8MB)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISSN:

1681-7028

Publisher:

Facultas Verl.- u. Buchh.-AG

Language:

German

Submitter:

Michèle Karin Affentranger

Date Deposited:

30 Sep 2014 11:23

Last Modified:

21 Aug 2024 09:51

Uncontrolled Keywords:

Kompetenz, Lehrerbildung, Schüler, Beurteilung

BORIS DOI:

10.7892/boris.52493

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52493

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback