Hascher, Tina (2010). Lernen verstehen und begleiten - Welchen Beitrag leisten Tagebuch und Portfolio? In: Gläser-Zikuda, Michaela (ed.) Lerntagebuch und Portfolio aus empirischer Sicht. Erziehungswissenschaft: Vol. 27 (pp. 166-180). Landau: Empirische Pädagogik
Text
Lernen verstehen und begleiten_Hascher_2010.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (18MB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-941320-32-1 |
Series: |
Erziehungswissenschaft |
Publisher: |
Empirische Pädagogik |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
18 Sep 2014 09:11 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:48 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.52540 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52540 |