Lernen verstehen und begleiten - Welchen Beitrag leisten Tagebuch und Portfolio?

Hascher, Tina (2010). Lernen verstehen und begleiten - Welchen Beitrag leisten Tagebuch und Portfolio? In: Gläser-Zikuda, Michaela (ed.) Lerntagebuch und Portfolio aus empirischer Sicht. Erziehungswissenschaft: Vol. 27 (pp. 166-180). Landau: Empirische Pädagogik

[img] Text
Lernen verstehen und begleiten_Hascher_2010.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (18MB) | Request a copy

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-941320-32-1

Series:

Erziehungswissenschaft

Publisher:

Empirische Pädagogik

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

18 Sep 2014 09:11

Last Modified:

10 Sep 2017 07:03

BORIS DOI:

10.7892/boris.52540

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52540

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback