Aufgaben - noch unentdeckte Potenziale im Unterricht

Hascher, Tina; Hofmann, Franz (2008). Aufgaben - noch unentdeckte Potenziale im Unterricht. In: Thonhauser, Josef (ed.) Aufgaben als Katalysatoren von Lernprozessen. Eine zentrale Komponente organisierten Lehrens und Lernens aus der Sicht von Lernforschung, Allgemeiner Didaktik und Fachdidaktik (pp. 47-64). Münster: Waxmann

[img] Text
Hascher_Hofmann_2008b.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (1MB) | Request a copy

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-8309-1914-8

Publisher:

Waxmann

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

17 Oct 2014 08:53

Last Modified:

01 May 2017 12:57

BORIS DOI:

10.7892/boris.52555

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52555

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback